Pengunjung Setia

Monday, August 31, 2009

Akhirnya... terhasil laa blog aku :)

assalamualaikum semua... senyum2 selalu... :) :) :)

AKHIRNYA.... setelah sekian lama...hari demi hari..bulan demi bulan..kurun demi kurun... nak buat blog....teringin jer laa... seru nk buat tu..x sampai2 lg....akhirnya buat jugak blog aku ni...

Bermula laa coretan kisah ku cerita ku merepek ku disini...hehee seperti mana title blog aku MY SELF MY MOTIVATION MY BUSINESS... disini aku akan try tulis... oppsss tulis plk..taip laa.. pasal diri aku dan sama waktu dengan nya.. n yang penting aku nk selitkan motivasi... hee maner boleh tinggalkn motivasi..bagi aku motivasi makanan aku seharian dan setiap waktu....maner boleh mkn nasi jer..kener suntik motivasi jugak... tanpa motivasi x nikmat laa hidup ni... dan yang paling aku minat giler...tp x sampai gilerr lg laa... dari kecik... dr pandai baca abc jer sampai dah bosar ni...aku tersangat2 laa minat business... satu hari nnti yg pasti aku akan usaha sungguh2 supaya aku menjadi seorang businesswomen yg BERJAYA.. insyaAllah.. doakn yer kawan2...


harap2 aku masih diberi kesempatan untuk terus blogging....
Ya Allah ku pohon pada Mu..bantu lah hamba Mu ini... Engkau jadikan blog ni sebagai satu cara untuk aku berkongsi ilmu sesama manusia dan sentiasa membawa aku dan seluruh umat di dunia ini ke jalan yang diredhai dan kearah kebaikan.....amin...

No comments: